Accions

Opcions de configuració de la reunió amb MS Teams: diferència entre les revisions

De Recursos docents

Cap resum de modificació
Cap resum de modificació
Línia 4: Línia 4:


# La sala d'espera de la reunió evita que els participants s'uneixin a una reunió fins que un organitzador, un co-organitzador o un moderador els admeti. Quan les persones són a la sala d'espera es notifica i poden triar quan admetre'ls a la reunió. En el desplegable podeu decidir qui pot evitar la sala d'espera. Consulteu[https://support.microsoft.com/es-es/office/usar-la-sala-de-espera-en-las-reuniones-de-microsoft-teams-eaf70322-d771-4043-b595-b40794bac057 l'ajuda i recomanacions de Microsoft] sobre aquest punt.
# La sala d'espera de la reunió evita que els participants s'uneixin a una reunió fins que un organitzador, un co-organitzador o un moderador els admeti. Quan les persones són a la sala d'espera es notifica i poden triar quan admetre'ls a la reunió. En el desplegable podeu decidir qui pot evitar la sala d'espera. Consulteu[https://support.microsoft.com/es-es/office/usar-la-sala-de-espera-en-las-reuniones-de-microsoft-teams-eaf70322-d771-4043-b595-b40794bac057 l'ajuda i recomanacions de Microsoft] sobre aquest punt.
# Permet decidir quins usuaris es poden salra
# Podeu
# Podeu habilitar aquesta opció per fer un seguiment de qui s'uneix a la reunió i qui ja ha marxat.
#Podeu habilitar aquesta opció per fer un seguiment de qui s'uneix a la reunió i qui ja ha marxat.
# És recomanable afegir co-organitzadors per tenir més ajuda a l'hora d'administrar la reunió, la sala d'espera i les sales de sessió de subgrup. Primer cal haver-lo afegit com a assistent a la reunió. Els co-organitzadors tenen els mateixos privilegis que els organitzadors excepte administrar la gravació de la reunió i treure o modificar el rol de l'organitzador de la reunió. Cal tenir en compte que els usuaris externs no poden ser co-organitzadors i per poder administrar sales per a grups petits han de ser de la mateixa organització que l'organitzador de la reunió.
#És recomanable afegir co-organitzadors (màxim 10) per tenir més ajuda a l'hora d'administrar la reunió, la sala d'espera i les sales de sessió de subgrup. Primer cal haver-lo afegit com a assistent obligatori a la reunió. Els co-organitzadors tenen els mateixos privilegis que els organitzadors excepte administrar la gravació de la reunió i treure o modificar el rol de l'organitzador de la reunió. Cal tenir en compte que els usuaris externs no poden ser co-organitzadors i per poder administrar sales per a grups petits han de ser de la mateixa organització que l'organitzador de la reunió.
#
#Podeu limitar els rols dels assistents a la reunió perquè s'uneixin com a assistents o com a moderadors. Consulteu els [https://support.microsoft.com/es-es/office/roles-en-las-reuniones-de-microsoft-teams-c16fa7d0-1666-4dde-8686-0a0bfe16e019?ui=en-us&rs=en-us&ad=us rols en una reunió de MS Teams] (Microsoft).
#Podeu deshabilitar que els assistents utilitzin el micròfon.
#Podeu deshabilitar que els assistents utilitzin la càmera.
#Podeu configurar que s’enregistri automàticament la sessió al obrir la reunió. La gravació es comparteix al xat de la reunió per defecte. Si es vol enregistrar però no es vol compartir cal que l’organitzador elimini els permisos a través del OneDrive.
#L'opció de permetre el xat de la reunió us permet decidir si els assistents poden utilitzar el xat de la reunió i si es pot utilitzar el xat un cop finalitzada la reunió.
[[Fitxer:Opcions reunió2.png|alt=Opcions de configuració de la reunió|center|marc]]
 
10. Podeu habilitar un canal de comunicació específic i permetre que els assistents facin preguntes, publiquin respostes i publiquin de manera anònima durant una reunió. Aquest cana de comunicació pot ser moderats o no pels organitzadors de la reunió.
 
11. Podeu habilitar les reaccions per als assistents de la reunió.
 
12. Podeu habilitar la interpretació lingüística i definir la llengua d’origen i la de destinació. Per afegir un intèrpret professional a la reunió que pugui traduir l'idioma de l'orador a l'instant cal haver-los afegit com a assistents obligatoris a la reunió.
 
13. Podeu habilitar l'informe d'assistència de la reunió per veure detalls com el temps de connexió dels assistents, durada de la reunió, entre d'altres. Això us permetrà generar, veure i descarregar l'informe.

Revisió del 08:50, 31 ago 2023

Es recomana revisar les opcions de la reunió per valorar si cal modificar els permisos establerts per defecte i les opcions de configuració de la reunió. En cas que no ho hagueu fet prèviament podreu modificar alguns permisos durant la reunió.

Opcions de configuració de la reunió
  1. La sala d'espera de la reunió evita que els participants s'uneixin a una reunió fins que un organitzador, un co-organitzador o un moderador els admeti. Quan les persones són a la sala d'espera es notifica i poden triar quan admetre'ls a la reunió. En el desplegable podeu decidir qui pot evitar la sala d'espera. Consulteul'ajuda i recomanacions de Microsoft sobre aquest punt.
  2. Podeu
  3. Podeu habilitar aquesta opció per fer un seguiment de qui s'uneix a la reunió i qui ja ha marxat.
  4. És recomanable afegir co-organitzadors (màxim 10) per tenir més ajuda a l'hora d'administrar la reunió, la sala d'espera i les sales de sessió de subgrup. Primer cal haver-lo afegit com a assistent obligatori a la reunió. Els co-organitzadors tenen els mateixos privilegis que els organitzadors excepte administrar la gravació de la reunió i treure o modificar el rol de l'organitzador de la reunió. Cal tenir en compte que els usuaris externs no poden ser co-organitzadors i per poder administrar sales per a grups petits han de ser de la mateixa organització que l'organitzador de la reunió.
  5. Podeu limitar els rols dels assistents a la reunió perquè s'uneixin com a assistents o com a moderadors. Consulteu els rols en una reunió de MS Teams (Microsoft).
  6. Podeu deshabilitar que els assistents utilitzin el micròfon.
  7. Podeu deshabilitar que els assistents utilitzin la càmera.
  8. Podeu configurar que s’enregistri automàticament la sessió al obrir la reunió. La gravació es comparteix al xat de la reunió per defecte. Si es vol enregistrar però no es vol compartir cal que l’organitzador elimini els permisos a través del OneDrive.
  9. L'opció de permetre el xat de la reunió us permet decidir si els assistents poden utilitzar el xat de la reunió i si es pot utilitzar el xat un cop finalitzada la reunió.
Opcions de configuració de la reunió

10. Podeu habilitar un canal de comunicació específic i permetre que els assistents facin preguntes, publiquin respostes i publiquin de manera anònima durant una reunió. Aquest cana de comunicació pot ser moderats o no pels organitzadors de la reunió.

11. Podeu habilitar les reaccions per als assistents de la reunió.

12. Podeu habilitar la interpretació lingüística i definir la llengua d’origen i la de destinació. Per afegir un intèrpret professional a la reunió que pugui traduir l'idioma de l'orador a l'instant cal haver-los afegit com a assistents obligatoris a la reunió.

13. Podeu habilitar l'informe d'assistència de la reunió per veure detalls com el temps de connexió dels assistents, durada de la reunió, entre d'altres. Això us permetrà generar, veure i descarregar l'informe.