Opcions de configuració de la reunió amb MS Teams: diferència entre les revisions
De Recursos docents
Cap resum de modificació |
Cap resum de modificació |
||
Línia 1: | Línia 1: | ||
{{Template:O365}} | {{Template:O365}} | ||
Es recomana | |||
=== Què són === | |||
Les opcions d'una reunió de MS Teams inclouen diverses qüestions que condicionen el desenvolupament de la sessió, entre elles els permisos que tindran els/les assistents. | |||
Si la reunió s'ha programat des de MS Teams directament, es poden configurar en el moment de crear-la. | |||
Si s'ha programat amb MS Outlook, cal tornar a entrar a la convocatòria per editar-les clicant ''Opcions de la reunió''. [[Fitxer:Opcions de configuració de la reunió de MS Teams des de l'Outlook.png|alt=Opcions de configuració de la reunió de MS Teams des de l'Outlook|center|miniatura|1135x1135px]]Es recomana consultar-les abans de començar la reunió per valorar si cal modificar-les, tot i que també es poden fer canvis durant la reunió. | |||
[[Fitxer:Opcions reunió1.png|alt=Opcions de configuració de la reunió|center|marc]] | [[Fitxer:Opcions reunió1.png|alt=Opcions de configuració de la reunió|center|marc]] |
Revisió del 09:38, 1 set 2023
Què són
Les opcions d'una reunió de MS Teams inclouen diverses qüestions que condicionen el desenvolupament de la sessió, entre elles els permisos que tindran els/les assistents.
Si la reunió s'ha programat des de MS Teams directament, es poden configurar en el moment de crear-la.
Si s'ha programat amb MS Outlook, cal tornar a entrar a la convocatòria per editar-les clicant Opcions de la reunió.
Es recomana consultar-les abans de començar la reunió per valorar si cal modificar-les, tot i que també es poden fer canvis durant la reunió.
- La sala d'espera de la reunió evita que els participants s'uneixin a una reunió fins que un organitzador, un co-organitzador o un moderador els admeti. Quan les persones són a la sala d'espera es notifica i poden triar quan admetre'ls a la reunió. En el desplegable podeu decidir qui pot evitar la sala d'espera. Consulteu les diferents opcions i recomanacions sobre aquest punt (Microsoft).
- Podeu permetre que qualsevol persona que s'uneixi a la reunió per telèfon pugui entrar sense passar per la sala d'espera.
- Podeu habilitar aquesta opció per fer un seguiment de qui s'uneix o surt de la reunió.
- És recomanable afegir co-organitzadors (màxim 10) per tenir més ajuda a l'hora d'administrar la reunió, la sala d'espera i les sales de sessió de subgrup. Primer cal haver-lo afegit com a assistent obligatori a la reunió. Els co-organitzadors tenen els mateixos privilegis que els organitzadors excepte administrar la gravació de la reunió i treure o modificar el rol de l'organitzador de la reunió. Cal tenir en compte que els usuaris externs no poden ser co-organitzadors i per poder administrar sales per a grups petits han de ser de la mateixa organització que l'organitzador de la reunió.
- Podeu limitar els rols dels assistents a la reunió perquè s'uneixin com a assistents o com a moderadors. Consulteu el detall dels rols en una reunió de MS Teams (Microsoft).
- Podeu deshabilitar que els assistents utilitzin el micròfon.
- Podeu deshabilitar que els assistents utilitzin la càmera.
- Podeu configurar que s’enregistri automàticament la sessió a l'obrir la reunió. La gravació es comparteix al xat de la reunió per defecte. Si es vol enregistrar però no es vol compartir cal que l’organitzador elimini els permisos a través del OneDrive.
- L'opció de permetre el xat de la reunió us permet decidir si els assistents poden utilitzar el xat de la reunió i si es pot utilitzar el xat un cop finalitzada la reunió.
10. Podeu habilitar un canal de comunicació específic i permetre que els assistents facin preguntes, publiquin respostes i publiquin de manera anònima durant una reunió. Aquest canal de comunicació pot ser moderat o no. Consulteu les diferents opcions i recomanacions sobre aquest punt (Microsoft).
11. Podeu deshabilitar les reaccions per als assistents de la reunió.
12. Podeu habilitar la interpretació lingüística i definir la llengua d’origen i la de destinació. Per afegir un intèrpret professional a la reunió que pugui traduir l'idioma de l'orador a l'instant cal haver-los afegit com a assistents obligatoris a la reunió.
Si programeu la reunió des del calendari Outlook podreu, a més, habilitar l'informe d'assistència de la reunió per veure detalls com el temps de connexió dels assistents o durada de la reunió, entre d'altres. Això us permetrà generar, veure i descarregar l'informe. En les reunions programades per MS Teams aquesta opció ve per defecte.