Accions

Documentació sobre l'ús de l'IA: diferència entre les revisions

De Recursos docents

Cap resum de modificació
 
(Hi ha 3 revisions intermèdies del mateix usuari que no es mostren)
Línia 14: Línia 14:
* Monografia: ''[https://octaedro.com/libro/chatgpt-y-educacion-universitaria/ ChatGPT y educación universitaria]'' (134 pàgines). Coordinació de Mireia Ribera i Oliver Díaz. Col·lecció Octaedro de la Universitat de Barcelona (gener 2024). Edició en obert i descarregable.  
* Monografia: ''[https://octaedro.com/libro/chatgpt-y-educacion-universitaria/ ChatGPT y educación universitaria]'' (134 pàgines). Coordinació de Mireia Ribera i Oliver Díaz. Col·lecció Octaedro de la Universitat de Barcelona (gener 2024). Edició en obert i descarregable.  


=== Documentació sobre el bon ús de l'IA a Catalunya ===
=== Documentació sobre l'ús de l'IA a Catalunya ===


* [https://www.accio.gencat.cat/ca/serveis/banc-coneixement/cercador/BancConeixement/eic-la-intelligencia-artificial-a-catalunya#blocMaterials_1a478c29-927b-11e9-b37d-005056924a59 La IA a Catalunya], ACCIÓ. Generalitat de Catalunya (Abril 2024)
* [https://www.accio.gencat.cat/ca/serveis/banc-coneixement/cercador/BancConeixement/eic-la-intelligencia-artificial-a-catalunya#blocMaterials_1a478c29-927b-11e9-b37d-005056924a59 La IA a Catalunya], ACCIÓ. Generalitat de Catalunya (abril 2024)
__FORÇATAULA__

Revisió de 07:36, 11 juny 2024

Documentació sobre el bon ús de l'IA al sector educatiu

La situació és molt dinàmica i, per tant, cal saber fer evolucionar la nostra pràctica docent. En el moment de redactar aquests apunts, la preocupació més gran a l'educació superior, probablement, és la vulnerabilitat de les activitats d'avaluació que fem servir. De fet, els sistemes massificats d'avaluació sempre han sigut vulnerables, però l'ús d'IA representa un increment de risc. En aquest context han aparegut diversos decàlegs sobre el bon ús de l'IA al sector educatiu:

Documentació sobre l'ús de l'IA a Catalunya