Accions

Zoom: diferència entre les revisions

De Recursos docents

Cap resum de modificació
 
(6 revisions intermèdies per 2 usuaris que no es mostren)
Línia 1: Línia 1:
{{Template:Zoom}}
{{Template:Zoom}}
=== Què és ===
=== Què és ===
<span style="color:#cc0212;">El mes de novembre 2023 la llicència campus UVic de Zoom va terminar. Els comptes Zoom UVic encara existeixen i s'hi poden accedir des del Campus Virtual però algunes prestacions ja no estan disponibles per a la gran majoria de persones usuàries (principalment, una limitació de 40 minuts de durada de la reunió, sense poder gravar-la al núvol).</span> En cas de dubtes, cal [https://bit.ly/uduteurespon fer una consulta a URespon UDUTE].
[[Fitxer:Zoom-q.png|esquerra|105x105px]]
[[Fitxer:Zoom-q.png|esquerra|105x105px]]
Zoom és l'eina de videoconferència que la UVic-UCC ha posat a disposició de la comunitat de la UVic-UCC des del curs 2020-2021 (concretament a partir del mes de novembre del 2020).
Zoom és l'eina de videoconferència que la UVic-UCC ha posat a disposició de la comunitat de la UVic-UCC des del curs 2020-2021 (concretament a partir del mes de novembre del 2020).
Línia 6: Línia 7:
Cada professorat i personal d'administració i servei disposem d'una llicència (Zoom Meeting) que podem gestionar des del [https://uvic-cat.zoom.us/ web de Zoom].
Cada professorat i personal d'administració i servei disposem d'una llicència (Zoom Meeting) que podem gestionar des del [https://uvic-cat.zoom.us/ web de Zoom].


La UVic disposa d'un complement Zoom Webinar de fins a 500 participants per a la realització d’esdeveniments institucionals en format taula rodona. Zoom Webinar permet organitzar actes grans sense contacte directe entre les persones assistents, amb possibilitat d’inscripció prèvia i seguiment de participació.  
La UVic disposa d'un complement Zoom Webinar de fins a 500 participants per a la realització d’esdeveniments institucionals en format taula rodona. Zoom Webinar permet organitzar actes grans sense contacte directe entre les persones assistents, amb possibilitat d’inscripció prèvia i seguiment de participació.


=== Què podem fer ===
=== Què podem fer ===
Línia 30: Línia 31:


* [https://www.youtube.com/channel/UC2SxmE4C-KAQuHaEfHVymgQ Canal Zoom de YouTube]
* [https://www.youtube.com/channel/UC2SxmE4C-KAQuHaEfHVymgQ Canal Zoom de YouTube]
* [https://support.zoom.us/hc/es Canals d’ajuda] (Zoom, espanyol)  
* [https://support.zoom.us/hc/es Canals d’ajuda] (Zooml)
* [https://support.zoom.us/hc/es/articles/115005474943 Comparativa entre Zoom Meeting i Zoom Webinar] (Zoom)
* [https://support.zoom.us/hc/es/articles/115005474943 Comparativa entre Zoom Meeting i Zoom Webinar] (Zoom)
* [https://support.zoom.us/hc/es/articles/360040324512-Roles-en-una-reuni%C3%B3n Rols dins d’una sessió de Zoom] (Zoom)
* [https://support.zoom.us/hc/es/articles/360040324512-Roles-en-una-reuni%C3%B3n Rols dins d’una sessió de Zoom] (Zoom)

Revisió de 10:46, 22 nov 2023

Què és

El mes de novembre 2023 la llicència campus UVic de Zoom va terminar. Els comptes Zoom UVic encara existeixen i s'hi poden accedir des del Campus Virtual però algunes prestacions ja no estan disponibles per a la gran majoria de persones usuàries (principalment, una limitació de 40 minuts de durada de la reunió, sense poder gravar-la al núvol). En cas de dubtes, cal fer una consulta a URespon UDUTE.

Zoom-q.png

Zoom és l'eina de videoconferència que la UVic-UCC ha posat a disposició de la comunitat de la UVic-UCC des del curs 2020-2021 (concretament a partir del mes de novembre del 2020).

Cada professorat i personal d'administració i servei disposem d'una llicència (Zoom Meeting) que podem gestionar des del web de Zoom.

La UVic disposa d'un complement Zoom Webinar de fins a 500 participants per a la realització d’esdeveniments institucionals en format taula rodona. Zoom Webinar permet organitzar actes grans sense contacte directe entre les persones assistents, amb possibilitat d’inscripció prèvia i seguiment de participació.

Què podem fer

Altres informacions i ajudes d'interès