Accions

Qüestionari: diferència entre les revisions

De Recursos docents

(Es crea la pàgina amb «*[https://recursosdocents.uvic.cat/index.php/Usos_de_q%C3%BCestionaris._Avantatges Usos de qüestionaris. Avantatges  ] *[https://recursosdocents.uvic.cat/index.php/O...».)
 
Cap resum de modificació
Línia 1: Línia 1:
=== Què és l'activitat Qüestionari ===
[[Fitxer:Questionari.png|esquerra]]
El Qüestionari de Moodle és una forma útil per posar a prova o avaluar els coneixements dels / de les estudiants sobre un tema o camp d’estudi. Es pot utilitzar per a l’avaluació tant formativa com sumativa, a les proves de classe o proves finals.
*[https://recursosdocents.uvic.cat/index.php/Usos_de_q%C3%BCestionaris._Avantatges Usos de qüestionaris. Avantatges  ]
*[https://recursosdocents.uvic.cat/index.php/Usos_de_q%C3%BCestionaris._Avantatges Usos de qüestionaris. Avantatges  ]
*[https://recursosdocents.uvic.cat/index.php/Obstacles_i_remeis_en_l'%C3%BAs_de_q%C3%BCestionaris_Moodle Obstacles i remeis en l'ús de qüestionaris Moodle]  
*[https://recursosdocents.uvic.cat/index.php/Obstacles_i_remeis_en_l'%C3%BAs_de_q%C3%BCestionaris_Moodle Obstacles i remeis en l'ús de qüestionaris Moodle]  
*[https://mon.uvic.cat/udute/nocions-i-opcions-de-configuracio-de-questionaris-a-moodle/ Nocions bàsiques i opcions de configuració de qüestionaris]
*[https://mon.uvic.cat/udute/nocions-i-opcions-de-configuracio-de-questionaris-a-moodle/ Nocions bàsiques i opcions de configuració de qüestionaris]
*Les tres accions que calen per fer un qüestionari:
**[https://mon.uvic.cat/udute/el-banc-de-preguntes-de-moodle/ Donar d’alta les preguntes]
**[https://mon.uvic.cat/udute/donar-dalta-un-questionari-a-laula-moodle/ Donar d’alta l’activitat Qüestionari]
**[https://mon.uvic.cat/udute/afegir-preguntes-a-un-questionari-de-laula-moodle/ Afegir preguntes al qüestionari]
*[https://mon.uvic.cat/udute/avaluar-les-preguntes-obertes-dun-questionari-moodle/ Avaluar les preguntes obertes]
*[https://mon.uvic.cat/udute/consultar-els-resultats-dun-questionari/ Consultar els resultats]
*[https://mon.uvic.cat/udute/questionaris-diferents/ Com fer qüestionaris diferents per a cada estudiant]
*[https://mon.uvic.cat/udute/reconfigurar-un-questionari-per-a-un-estudiant-en-cas-dincidencia/ Reconfigurar un qüestionari per a estudiants en cas d’incidència]


*[https://mon.uvic.cat/udute/com-copiar-un-questionari-moodle/ Com copiar un qüestionari Moodle]
=== Com hem de treballar amb els qüestionaris ===
*[https://mon.uvic.cat/udute/safe-exam-browser/ Seguretat per a la creació de proves avaluatives en un entorn controlat (Safe Exam Browser)]
 
* Les tres accions que calen per fer un qüestionari són:
** [https://mon.uvic.cat/udute/el-banc-de-preguntes-de-moodle/ Donar d’alta les preguntes]
** [https://mon.uvic.cat/udute/donar-dalta-un-questionari-a-laula-moodle/ Donar d’alta l’activitat Qüestionari]
** [https://mon.uvic.cat/udute/afegir-preguntes-a-un-questionari-de-laula-moodle/ Afegir preguntes al qüestionari]
* [https://mon.uvic.cat/udute/avaluar-les-preguntes-obertes-dun-questionari-moodle/ Avaluar les preguntes obertes]
* [https://mon.uvic.cat/udute/consultar-els-resultats-dun-questionari/ Consultar els resultats]
* [https://mon.uvic.cat/udute/enregistrar-una-resposta-en-un-questionari-moodle/ Enregistrar una resposta en un qüestionari Moodle]
 
=== Altres informacions i ajudes d'interès ===
 
* [https://mon.uvic.cat/udute/questionaris-diferents/ Com fer qüestionaris diferents per a cada estudiant]
* [https://mon.uvic.cat/udute/recomanacions-a-lhora-de-fer-servir-questionaris-de-moodle-no-presencial/ Recomanacions a l’hora de fer servir qüestionaris de Moodle (no presencial)]
* [https://mon.uvic.cat/udute/reconfigurar-un-questionari-per-a-un-estudiant-en-cas-dincidencia/ Reconfigurar un qüestionari per a estudiants en cas d’incidència]
* [https://mon.uvic.cat/udute/com-copiar-un-questionari-moodle/ Com copiar un qüestionari Moodle]
* [https://mon.uvic.cat/udute/safe-exam-browser/ Seguretat per a la creació de proves avaluatives en un entorn controlat (Safe Exam Browser)]

Revisió del 10:21, 27 maig 2021