Accions

Documentació sobre l'ús de l'IA: diferència entre les revisions

De Recursos docents

(Es crea la pàgina amb «En aquest context han aparegut diversos decàlegs sobre el bon ús de l'IA al sector educatiu: * [http://repositori.uvic.cat/handle/10854/7730 Decàleg per a una in...».)
 
Cap resum de modificació
Línia 1: Línia 1:
En aquest context han aparegut diversos decàlegs sobre el bon ús de l'IA al sector educatiu:   
La situació és molt dinàmica i, per tant, cal saber fer evolucionar la nostra pràctica docent. En el moment de redactar aquests apunts, la preocupació més gran a l'educació superior, probablement, és la vulnerabilitat de les activitats d'avaluació que fem servir. De fet, els sistemes massificats d'avaluació sempre han sigut vulnerables, però l'ús d'IA representa un increment de risc. En aquest context han aparegut diversos decàlegs sobre el bon ús de l'IA al sector educatiu:   


* [http://repositori.uvic.cat/handle/10854/7730 Decàleg per a una intel·ligència artificial (IA) segura en l’entorn d’aprenentatge universitari], Vicerectorat d'Ordenació Acadèmica UVic-UCC (octubre 2023)
* [http://repositori.uvic.cat/handle/10854/7730 Decàleg per a una intel·ligència artificial (IA) segura en l’entorn d’aprenentatge universitari], Vicerectorat d'Ordenació Acadèmica UVic-UCC (octubre 2023)

Revisió del 07:07, 27 maig 2024

La situació és molt dinàmica i, per tant, cal saber fer evolucionar la nostra pràctica docent. En el moment de redactar aquests apunts, la preocupació més gran a l'educació superior, probablement, és la vulnerabilitat de les activitats d'avaluació que fem servir. De fet, els sistemes massificats d'avaluació sempre han sigut vulnerables, però l'ús d'IA representa un increment de risc. En aquest context han aparegut diversos decàlegs sobre el bon ús de l'IA al sector educatiu: