Accions

Documentació sobre l'ús de l'IA: diferència entre les revisions

De Recursos docents

Cap resum de modificació
Cap resum de modificació
Línia 1: Línia 1:
{{Template:IA}}
La situació és molt dinàmica i, per tant, cal saber fer evolucionar la nostra pràctica docent. En el moment de redactar aquests apunts, la preocupació més gran a l'educació superior, probablement, és la vulnerabilitat de les activitats d'avaluació que fem servir. De fet, els sistemes massificats d'avaluació sempre han sigut vulnerables, però l'ús d'IA representa un increment de risc. En aquest context han aparegut diversos decàlegs sobre el bon ús de l'IA al sector educatiu:   
La situació és molt dinàmica i, per tant, cal saber fer evolucionar la nostra pràctica docent. En el moment de redactar aquests apunts, la preocupació més gran a l'educació superior, probablement, és la vulnerabilitat de les activitats d'avaluació que fem servir. De fet, els sistemes massificats d'avaluació sempre han sigut vulnerables, però l'ús d'IA representa un increment de risc. En aquest context han aparegut diversos decàlegs sobre el bon ús de l'IA al sector educatiu:   



Revisió del 10:19, 27 maig 2024

La situació és molt dinàmica i, per tant, cal saber fer evolucionar la nostra pràctica docent. En el moment de redactar aquests apunts, la preocupació més gran a l'educació superior, probablement, és la vulnerabilitat de les activitats d'avaluació que fem servir. De fet, els sistemes massificats d'avaluació sempre han sigut vulnerables, però l'ús d'IA representa un increment de risc. En aquest context han aparegut diversos decàlegs sobre el bon ús de l'IA al sector educatiu: