Gravar àudio d'estudiants a Moodle

Una excepció al consell general de no penjar fitxers de multimèdia a l'aula Moodle és quan es tracta d'una gravació curta de l'estudiant. Aquestes gravacions no formen part de les còpies d'aula i, per tant, no obstaculitzen la gestió de copiar i restaurar aules per a un nou curs acadèmic.

La barra d'eines de l'editor de textos ATTO de Moodle disposa d'uns botons de gravació multimèdia que es vusualitzen quan despleguem la vista de totes les barres:

botons multimèdia

Actualment el límit de temps de gravació és dos minuts.

Aquestes eines de gravació estan disponibles, per exemple, als fòrums (l'exemple de la imatge), a les Tasques, a les preguntes de Qüestionari de resposta oberta (Assaig), si configurem la pregunta amb l'opció "Editor HTML amb selector de fitxers".

multimèdia

Aquest tipus de pregunta de Qüestionari Moodle pot ser amb limitació de temps, de disponibilitat, i configuració de preguntes aleatòries, cosa que el converteix en una eina potent d'avaluació.