Més informacions sobre la UVic-UCC

En aquest wiki pots trobar informació sobre altres temes d'interès per al professorat.

• Model de formació: com es defineix el model de formació de la universitat i altra informació que et pot ajudar a aplicar-lo a la teva docència.
  • Aplicatiu TFG/TFM: totes les titulacions oficials de la Uvic finalitzen amb un treball final. Aquí hi ha publicat el manual d'ús de l'eina que en gestiona bona part del procés.
  • Normatives: l'activitat acadèmica està subjecte a diferents normatives que cal tenir en compte i complir.
  • Aplicacions virtualitzades: a la UVic-UCC disposem de moltes i variades aplicacions que podem fer servir de manera virtualitzada (és a dir, sense instal·lar en el l'ordinado que estem fent servir.
  • Aules híbrides: espais docents multifuncionals que permeten fer docència amb participants presencials i participants en línia.
  • Enquestes: A la UVic hi ha un sistema de gestió que permet respondre les enquestes de satisfacció amb la docència impartida i consultar els resultats les enquestes que l’estudiantat ha contestat sobre a la satisfacció amb el professorat i amb l’assignatura.