Accions

Documentació sobre l'ús de l'IA: diferència entre les revisions

De Recursos docents

Cap resum de modificació
Línia 17: Línia 17:


* [https://www.accio.gencat.cat/ca/serveis/banc-coneixement/cercador/BancConeixement/eic-la-intelligencia-artificial-a-catalunya#blocMaterials_1a478c29-927b-11e9-b37d-005056924a59 La IA a Catalunya], ACCIÓ. Generalitat de Catalunya (Abril 2024)
* [https://www.accio.gencat.cat/ca/serveis/banc-coneixement/cercador/BancConeixement/eic-la-intelligencia-artificial-a-catalunya#blocMaterials_1a478c29-927b-11e9-b37d-005056924a59 La IA a Catalunya], ACCIÓ. Generalitat de Catalunya (Abril 2024)
__FORÇATAULA__

Revisió del 10:33, 27 maig 2024

Documentació sobre el bon ús de l'IA al sector educatiu

La situació és molt dinàmica i, per tant, cal saber fer evolucionar la nostra pràctica docent. En el moment de redactar aquests apunts, la preocupació més gran a l'educació superior, probablement, és la vulnerabilitat de les activitats d'avaluació que fem servir. De fet, els sistemes massificats d'avaluació sempre han sigut vulnerables, però l'ús d'IA representa un increment de risc. En aquest context han aparegut diversos decàlegs sobre el bon ús de l'IA al sector educatiu:

Documentació sobre l'ús de l'IA a Catalunya