Accions

Documentació sobre l'ús de l'IA: diferència entre les revisions

De Recursos docents

Cap resum de modificació
Cap resum de modificació
 
(2 revisions intermèdies per 2 usuaris que no es mostren)
Línia 1: Línia 1:
{{Template:IA}}
{{Template:IA}}
[[Fitxer:IA .png|alt=Documentació sobre l'ús de l'IA|miniatura|280x280px|Documentació sobre l'ús de l'IA]]


=== Documentació sobre el bon ús de l'IA al sector educatiu ===
=== Documentació sobre el bon ús de l'IA al sector educatiu ===
Línia 16: Línia 17:
=== Documentació sobre l'ús de l'IA a Catalunya ===
=== Documentació sobre l'ús de l'IA a Catalunya ===


* [https://www.accio.gencat.cat/ca/serveis/banc-coneixement/cercador/BancConeixement/eic-la-intelligencia-artificial-a-catalunya#blocMaterials_1a478c29-927b-11e9-b37d-005056924a59 La IA a Catalunya], ACCIÓ. Generalitat de Catalunya (Abril 2024)
* [https://www.accio.gencat.cat/ca/serveis/banc-coneixement/cercador/BancConeixement/eic-la-intelligencia-artificial-a-catalunya#blocMaterials_1a478c29-927b-11e9-b37d-005056924a59 La IA a Catalunya], ACCIÓ. Generalitat de Catalunya (abril 2024)
__FORÇATAULA__
__FORÇATAULA__

Revisió de 10:19, 25 març 2025

Documentació sobre l'ús de l'IA
Documentació sobre l'ús de l'IA

Documentació sobre el bon ús de l'IA al sector educatiu

La situació és molt dinàmica i, per tant, cal saber fer evolucionar la nostra pràctica docent. En el moment de redactar aquests apunts, la preocupació més gran a l'educació superior, probablement, és la vulnerabilitat de les activitats d'avaluació que fem servir. De fet, els sistemes massificats d'avaluació sempre han sigut vulnerables, però l'ús d'IA representa un increment de risc. En aquest context han aparegut diversos decàlegs sobre el bon ús de l'IA al sector educatiu:

Documentació sobre l'ús de l'IA a Catalunya