Accions

Més informacions sobre la UVic-UCC: diferència entre les revisions

De Recursos docents

Cap resum de modificació
Cap resum de modificació
 
(5 revisions intermèdies per 2 usuaris que no es mostren)
Línia 1: Línia 1:
En aquest wiki pots trobar informació sobre altres temes d'interès per al professorat.
En aquesta pàgina recollim enllaços a diversos temes d'interès per al professorat.


* [[Model de formació de la UVic-UCC|Model de formació:]] com es defineix el model de formació de la universitat i altra informació que et pot ajudar a aplicar-lo a la teva docència.
* [[Aplicacions virtualitzades]]
* [[Manual d'ús de l'aplicatiu de TFG per a l'estudiantat de grau|Aplicatiu TFG/TFM]]: totes les titulacions oficials de la Uvic finalitzen amb un treball final. Aquí hi ha publicat el manual d'ús de l'eina que en gestiona bona part del procés.
Disposem de diverses aplicacions de manera virtualitzada a MS 365 (és a dir, sense instal·lació a l'ordinador que fem servir).
* [[Normatives]]: l'activitat acadèmica està subjecte a diferents normatives que cal tenir en compte i complir.
* [[Manual d'ús de l'aplicatiu de TFG per a l'estudiantat de grau|Aplicatiu TFG/TFM]]
* [[Aplicacions virtualitzades]]: a la UVic-UCC disposem de moltes i variades aplicacions que podem fer servir de manera virtualitzada (és a dir, sense instal·lar en el l'ordinado que estem fent servir.
Les titulacions oficials de la UVic-UCC finalitzen amb un treball final, que es gestiona mitjançant una aplicació delñ Campus Virtual. Aquí hem publicat el manual d'ús d'aquesta eina.
* [[Aules híbrides]]: espais docents multifuncionals que permeten fer docència amb participants presencials i participants en línia.
* [[Aules híbrides]]
* [[Enquestes del professorat: com respondre i com consultar els resultats|Enquestes]]: A la UVic hi ha un sistema de gestió que permet respondre les enquestes de satisfacció amb la docència impartida i consultar els resultats les enquestes que l’estudiantat ha contestat sobre a la satisfacció amb el professorat i amb l’assignatura.
Són espais multifuncionals que permeten fer docència amb participants presencials i en línia a la vegada.
* [[Enquestes del professorat: com respondre i com consultar els resultats|Enquestes]]
Tenim un sistema d'enquestes de satisfacció amb la docència impartida on podem consultar els resultats de les enquestes en relació amb la nostra actuació docent.
* [[Imatge institucional UVic-UCC|Imatge institucional]]
UMedia ha dissenyat unes plantilles i models per elaborar el material docent del professorat.
* [[Insígnies]]
Podem emetre insígnies digitals (''open badges'') per acreditar una experiència amb cert valor educatiu per a l’individu.
* [[Model de formació de la UVic-UCC|Model de formació]]
El model de formació de la universitat és el marc de referència de totya la docència.
* [[Normatives]]
L'activitat acadèmica està subjecte a diferents normatives que cal tenir en compte.
* [[Propietat intel·lectual]]
Cal respectar la normativa de propietat intel·lectual.

Revisió de 09:30, 17 feb 2025

En aquesta pàgina recollim enllaços a diversos temes d'interès per al professorat.

Disposem de diverses aplicacions de manera virtualitzada a MS 365 (és a dir, sense instal·lació a l'ordinador que fem servir).

Les titulacions oficials de la UVic-UCC finalitzen amb un treball final, que es gestiona mitjançant una aplicació delñ Campus Virtual. Aquí hem publicat el manual d'ús d'aquesta eina.

Són espais multifuncionals que permeten fer docència amb participants presencials i en línia a la vegada.

Tenim un sistema d'enquestes de satisfacció amb la docència impartida on podem consultar els resultats de les enquestes en relació amb la nostra actuació docent.

UMedia ha dissenyat unes plantilles i models per elaborar el material docent del professorat.

Podem emetre insígnies digitals (open badges) per acreditar una experiència amb cert valor educatiu per a l’individu.

El model de formació de la universitat és el marc de referència de totya la docència.

L'activitat acadèmica està subjecte a diferents normatives que cal tenir en compte.

Cal respectar la normativa de propietat intel·lectual.