Intel·ligència artificial: diferència entre les revisions
De Recursos docents
Cap resum de modificació |
Cap resum de modificació |
||
(Hi ha una revisió intermèdia del mateix usuari que no es mostren) | |||
Línia 3: | Línia 3: | ||
* [[ChatGPT]] | * [[ChatGPT]] | ||
* [[Documentació sobre el bon ús de l'IA al sector educatiu]] | * [[Documentació sobre el bon ús de l'IA al sector educatiu|Documentació sobre l'ús de l'IA]] | ||
* [https://www.uvic.cat/biblioteca/guia-elaborar-citacions-bibliografiques/guia-per-elaborar-citacions-bibliografiques-en-format-apa Com fer referències bibliogràfiques d'IA] | * [https://www.uvic.cat/biblioteca/guia-elaborar-citacions-bibliografiques/guia-per-elaborar-citacions-bibliografiques-en-format-apa Com fer referències bibliogràfiques d'IA] | ||
* [[Eines de productivitat IA|Eines de productivitat d'IA]] | * [[Eines de productivitat IA|Eines de productivitat d'IA]] |
Revisió de 10:32, 27 maig 2024
Des de la inauguració del portal públic i gratuït de ChatGPT el 30 de novembre de 2022 les diverses aplicacions d'intel·ligència artificial (IA) han fet un gran salt endavant a la societat i han interromput a l'activitat professional i formativa en tots els àmbits. No és que la intel·ligència artificial acabi d'inventar-se. Des de fa anys la fem servir en aplicacions específiques com ara els mapes interactius, els anuncis ajustats al nostre perfil, les eines de resum i traducció, etc. El gran canvi he sigut l'aparició de les plataformes Large Language Models, entrenades amb quantitats enormes de dades, que són capaces de dialogar i crear textos de forma quasi humana.