Accions

Configuració de les notificacions de Moodle: diferència entre les revisions

De Recursos docents

Cap resum de modificació
Línia 1: Línia 1:
=== Què és? ===
=== Què és? ===
Cada vegada que es publica un missatge a un fòrum de Moodle al qual estem subscrits, rebrem un missatge de correu electrònic sempre i quan tinguem activades les notificacions.  
Les notificacions de Moodle són els avisos que podem rebre segons passen algunes accions dins d'un curs. Per exemple, cada vegada que es tramet una tasca o el publica un missatge en un fòrum d'una aula que en som professor/a.  


Cada usuari pot configurar aquestes notificacions.
Cadacú pot configurar aquestes notificacions.


=== Configuració de les notificacions ===
=== Configuració de les notificacions ===
En qualsevol punt de Moodle, cal clicar sobre la nostra miniatura a la part superior dreta i selecciona del menú que s'obre l'opció ''Preferències''.
[[Fitxer:PreferenciesPerfil.png|alt=Selecció de l'opció Preferències des del Perfil d'usuari|center|marc]]
Dins de les preferències, en l'apartat ''Compte d'usuari'', hem de seleccionar l'opció ''Preferències de les notificacions''.
[[Fitxer:PreferenciesNotificacionsMoodle4.png|alt=Selecció Preferències de notificacions Moodle 4|center|marc]]
En la pàgina següent podrem localitzar quina notificació volem activar o desactivar.
[[Fitxer:ModificarPreferenciesNotificacions.png|alt=Modificació de les preferències de les notificacions de Moodle|center|marc]]


=== Altres informacions i ajudes d'interès[modifica | modifica el codi] ===
=== Altres informacions i ajudes d'interès[modifica | modifica el codi] ===
Pots consultar més informació sobre les guies d'avaluació a la pàgina de Moodle i al Manual Moodle 3.11 para el profesor fet pel Gabinete de Tele-Educación de la Universidad Politécnica de Madrid (UPM).
Pots consultar més informació sobre les guies d'avaluació a la pàgina de Moodle i al [https://oa.upm.es/71356/1/Manual_Moodle_3_11.pdf Manual Moodle 3.11 para el profesor] fet pel [http://serviciosgate.upm.es/gate/ Gabinete de Tele-Educación de la Universidad Politécnica de Madrid (UPM)].

Revisió del 10:55, 13 abr 2023

Què és?

Les notificacions de Moodle són els avisos que podem rebre segons passen algunes accions dins d'un curs. Per exemple, cada vegada que es tramet una tasca o el publica un missatge en un fòrum d'una aula que en som professor/a.

Cadacú pot configurar aquestes notificacions.

Configuració de les notificacions

En qualsevol punt de Moodle, cal clicar sobre la nostra miniatura a la part superior dreta i selecciona del menú que s'obre l'opció Preferències.

Selecció de l'opció Preferències des del Perfil d'usuari

Dins de les preferències, en l'apartat Compte d'usuari, hem de seleccionar l'opció Preferències de les notificacions.

Selecció Preferències de notificacions Moodle 4

En la pàgina següent podrem localitzar quina notificació volem activar o desactivar.

Modificació de les preferències de les notificacions de Moodle

Altres informacions i ajudes d'interès[modifica | modifica el codi]

Pots consultar més informació sobre les guies d'avaluació a la pàgina de Moodle i al Manual Moodle 3.11 para el profesor fet pel Gabinete de Tele-Educación de la Universidad Politécnica de Madrid (UPM).