Accions

Intel·ligència artificial: diferència entre les revisions

De Recursos docents

Cap resum de modificació
Cap resum de modificació
Línia 4: Línia 4:
* [[Documentació sobre el bon ús de l'IA al sector educatiu]]
* [[Documentació sobre el bon ús de l'IA al sector educatiu]]
* [https://www.uvic.cat/biblioteca/guia-elaborar-citacions-bibliografiques/guia-per-elaborar-citacions-bibliografiques-en-format-apa Com fer referències bibliogràfiques d'IA]
* [https://www.uvic.cat/biblioteca/guia-elaborar-citacions-bibliografiques/guia-per-elaborar-citacions-bibliografiques-en-format-apa Com fer referències bibliogràfiques d'IA]
* [[Eines de productivitat d'IA]]
* [[Eines de productivitat IA|Eines de productivitat d'IA]]

Revisió del 07:36, 27 maig 2024

Des de la inauguració del portal públic i gratuït de ChatGPT el 30 de novembre de 2022 les diverses aplicacions d'intel·ligència artificial (IA) han fet un gran salt endavant a la societat i han interromput a l'activitat professional i formativa en tots els àmbits. No és que la intel·ligència artificial acabi d'inventar-se. Des de fa anys la fem servir en aplicacions específiques com ara els mapes interactius, els anuncis ajustats al nostre perfil, les eines de resum i traducció, etc. El gran canvi he sigut l'aparició de les plataformes Large Language Models, entrenades amb quantitats enormes de dades, que són capaces de dialogar i crear textos de forma quasi humana.