Obstacles i remeis en l'ús de qüestionaris Moodle
De Recursos docents
- Obstacle: Seguretat i prevenció de comunicació de respostes entre estudiantsRemei: Moltes opcions. Restriccions de temps, contrasenya d'accés, barreja de preguntes, preguntes aleatòries, ...
- Obstacle: Manteniment de còpies múltiplesRemei: Rol de "question sharer", encara per desplegar a la UVic-UCC
- Obstacle: Creació lenta de qüestionaris Remei: Diverses opcions. Recomanem consultar Building Moodle quizzes quickly (UCL); format Aiken per a la creació ràpida de preguntes tipus text amb un sola resposta correcta; Rol de "question creator", encara per desplegar a la UVic-UCC; WordTable plugin per crear preguntes a MS Word, Word Table quiz import (UCL) (encara per desplegar a la UVic-UCC); StudentQuiz plugin, que permet que l'estudiantat plantegi preguntes de qüestionari Importació de preguntes amb el document tipus de "WordTable". Altres apunts:
- http://www.moodle2word.net/mod/page/view.php?id=16
- Use the sample file supplied, and save with back compatability
- Language of interface in Moodle must be the same (Spanish?)
- Cloze syntax is different from Moodle (bold for dropdown; italics for a gap)
- MULTICHOICE_S for shuffle (since Moodle 3.1)
- Obstacle: Gestió de proves amb nombrosos estudiants Remei: Fer servir el sistema Offline quiz
- Obstacle: Control de la identitat Remei: Presencialment, foto d'usuari/ària en pantalla. En línia tot és més complicat: detecció visual de la cara de la persona; detecció de la "signatura" mecanogafica de la persona. Actualment (març 2017) la UVic-UCC no disposa d'aquests sistemes.
- Obstacle: Impressió de preguntes Remei: Fer servir una de les opcions anteriors (Offline Quiz recomanat)
- Obstacle: Detecció d'errors de configuració Remei: Fer servir un perfil d'estudiant de prova