Obstacles i remeis en l'ús de qüestionaris Moodle

• Obstacle: Seguretat i prevenció de comunicació de respostes entre estudiantsRemei: Moltes opcions. Restriccions de temps, contrasenya d'accés, barreja de preguntes, preguntes aleatòries, ...
  • Obstacle: Manteniment de còpies múltiplesRemei: Rol de "question sharer", encara per desplegar a la UVic-UCC
  • Use the sample file supplied, and save with back compatability
  • Language of interface in Moodle must be the same (Spanish?)
  • Cloze syntax is different from Moodle (bold for dropdown; italics for a gap)
  • MULTICHOICE_S for shuffle (since Moodle 3.1)
  • Obstacle: Gestió de proves amb nombrosos estudiants Remei: Fer servir el sistema Offline quiz
  • Obstacle: Control de la identitat Remei: Presencialment, foto d'usuari/ària en pantalla. En línia tot és més complicat: detecció visual de la cara de la persona; detecció de la "signatura" mecanogràfica de la persona. Actualment (març 2017) la UVic-UCC no disposa d'aquests sistemes.
  • Obstacle: Impressió de preguntes Remei: Fer servir una de les opcions anteriors (Offline Quiz recomanat)
  • Obstacle: Detecció d'errors de configuració Remei: Fer servir un perfil d'estudiant de prova