Manual d'ús de l'aplicatiu de TFG/TFM per a membres d'un tribunal

Totes les titulacions oficials de la UVic-UCC finalitzen amb la realització d'un treball final.

Les que s'imparteixen el el campus de Vic, fan servir una aplicatiu específic en el que es desenvolupen totes les accions administratives lligades a aquest procés.

Procés de TFG/TFG UVic-UCC
Figura 1

Notificació

El professorat que és escollit com a membre d'un tribunal de TFG/TFM rep un correu electrònic que els ho notifica i que inclou les dades que necessiten saber:

• Nom de l'estudiant
  • Títol del treball
  • Membres del tribunal
  • Dia, hora i lloc de la defensa
Correu notificant ets membre tribunal.png

Accés a la plataforma

Per accedir a l'aplicatiu que gestiona tot el procés del TFG/TFM de la UVic-UCC cal clicar la icona TFG/TFM a la pàgina inicial del Campus Virtual.

Figura 2

Quan s'hagin constituït els tribunals per l'avaluació dels TFG/TFM, en la primera pàgina de l'aplicatiu les persones que formen part d'aquests tribunals tindran disponible l'opció Els meus tribunals.

ElsMeusTribunals Tut01 req.png

Descarregar el treball

Dins l'apartat Els meus tribunals es pot consultar l'històric dels tribunals en els que ja s'ha participat (1).

A continuació es mostren, un darrere l'altre, els tribunals dels que es forma part i que encara no han estat avaluats.

Per cada un d'ells es pot descarregar (2) el document lliurat per l'estudiant.

Tribunals-TFG-TFM.png

Atenció!: si un treball ha estat desenvolupat per un conjunt d'estudiants, cada estudiant haurà fet el seu lliurament i, per tant, apareixerà de manera individual en aquest llistat.

Defensa

No hi ha cap acció a fer en l'aplicatiu pel que fa a la defensa, que es fa presencialment o virtualment, segons hagi organitzat el centre.

Qualificació

Quan s'hagin fet les defenses i el tribunal hagi acordat una nota final per l'estudiantat, caldrà que un membre d'aquest (segons hagi indicat el centre) entri de nou en l'apartat Els meus tribunals i cliqui el botó Qualifica del treball del que ha de publicar la nota.

Triar avaluar un TFG-TFM.png

En aquest apartat cal fer/indicar:

1. Marcar en cas de ser un "No presentat"
  2. Llengua de defensa
  3. Nota numèrica
  4. Adjuntar la rúbrica d'avaluació d'aquest treball en concret
  5. Afegir comentaris

Es pot cancel·lar el procés (6) o desar la qualificació (7).

Atenció!: si un treball ha estat desenvolupat per un conjunt d'estudiants, cada estudiant haurà fet el seu lliurament i caldrà fer l'acció d'avaluació per cada un d'ells.

Quan un estudiant hagi estat avaluat, ja no apareixerà a la llista de tribunals, sinó a la de l'històric dels tribunals.