Traspàs d’actes de TFG i TFM

Què és

La gestió de les actes de TFG/TFM segueix un procés diferent al de tancament d’actes general però també inclou la signatura electrònica automàtica amb segell d’òrgan de l’acta des de la plataforma Aules Virtuals (Moodle) sense necessitat d’haver de signar l’acta presencialment a l’Àrea de Gestió Acadèmica.

Participen en el procés el Tribunal i el/la responsable de TFG/TFM del centre.

Com es fa

El procés té 3 passos:

1. Posar la qualificació des de l’aplicació de TFG del Campus Virtual.
  2. Fer el tancament i signatura de l’acta des de Moodle.
  3. Comprovar les qualificacions a l’acta.

Pas 1. Introduir les qualificacions a l’aplicació de TFG/TFM

Des de l’opció “Tribunal” cal introduir la qualificació de cada estudiant. Un cop introduïda, la qualificació es traspassa a Sigma i ja consta a l’acta tot i que no es tanca.

Pas 2. Fer el tancament i signatura de l’acta des de Moodle

Tot i que les notes no siguin al qualificador, ja consten a l’acta de sigma que falta tancar. A partir d’aquí cal seguir els mateixos passos que es fan per fer el tancament de qualsevol acta des de Moodle. NO es fa el pas d’exportar les qualificacions des de qualificador. Es fa directament el pas de gestió de l’acta.

Pas 2.1 Selecciona l’opció “Gestiona actes”

Si no tens visibles els blocs laterals de l'aula, clica el mig cercle de la part superior dreta per obrir el calaix de blocs laterals.

ExportarNotesActesSigma-06.png

Dins el bloc lateral dret “Gestió i qualitat” de la pàgina principal de l’aula trobaràs l’opció “Gestiona actes”.

ExportarNotesActesSigma-07.png

Pas 2.2. Selecciona l’acta

Clica sobre la icona punter/fletxa que apareix a la primera columna. Si no t’apareix significa que no tens permisos per traspassar l’acta o que l’acta ja està tancada. Si no està tancada i creus que has de tenir privilegis per signar-la, contacta amb la Secretaria de la teva facultat per comprovar-ho. Quan la Secretaria t’atorgui els permisos, inicia de nou el pas 2 i t’apareixerà l’opció de seleccionar.

Pas2 20-768x173.png

Si l’aula correspon a grups de docència compartida, apareixerà la icona lupa al costat del seleccionador. Aquesta opció et permetrà veure les actes de tots els grups inclosos en aquesta aula virtual i l’estat en què està cadascuna de les seves actes.

Pas2 27-768x222.png
Pas 2.3. Fes el traspàs i tancament a UAcadèmic (Sigma)

Clica “Acceptar“.

Pas2 2-768x252.png

Les qualificacions quedaran traspassades a l’acta corresponent de Sigma.

Pas2 22-768x212.png
Pas 2.4. Selecciona Tancar l’acta d’examen

Per fer el tancament i signatura electrònica amb segell d’òrgan de l’acta, clica el botó "Tancar l'acta d'examen".

T’apareixerà el següent missatge:

Pas2 23-768x243.png
Pas 2.5. Acceptar la resta del procés

Selecciona Acceptar i t’apareixerà una nova pantalla amb diferents opcions. No has de seleccionar-ne cap. Només cal que escullis si realment vols Tancar Acta o Cancel·lar el procés de tancament.

Pas2 24-768x237.png

Si selecciones Cancel·lar el procés de tancament podràs iniciar de nou el procés i fer les modificacions que faci falta.

Si selecciones Tancar acta, l’acta es tancarà i es signarà electrònicament.

Pas2 28.png

En la llista d'actes podràs comprovar que ja està tancada.

Pas2 25-768x178.png
Pas 2.6. Correu electrònic de confirmació

Seguidament rebràs un correu electrònic confirmant el tancament i signatura electrònica amb segell d’òrgan. Si l’acta té més d’un/a professor/a responsable de traspassar, tancar i signar, cadascun d’ells rebrà el correu electrònic notificant-li que aquesta acta ja està tancada i signada i, per tant, ningú més podrà fer el tancament.

Pas2 26-768x350.png

Pas 3. Comprovar les qualificacions a l’acta

Si vols validar com ha quedat l’acta definitiva, selecciona l’opció Consulta actes del bloc lateral Gestió i qualitat de l’aula virtual.

Es generarà un document amb el detall i resum de les actes traspassades.

En el cas de docència compartida, podràs veure el detall de l’acta de cada grup.