Bones pràctiques de reunions amb MS Teams: diferència entre les revisions
De Recursos docents
mCap resum de modificació |
|||
Línia 31: | Línia 31: | ||
* Cal saber gestionar informes d'assitència. | * Cal saber gestionar informes d'assitència. | ||
* Especifica (prèviament) un espai per a la comunicació escrita posterior.<br /> | * Especifica (prèviament) un espai per a la comunicació escrita posterior.<br /> | ||
Per conèixer millor les prestacions de les sessions de MS Teams pots contactar-nos utilitzant [https://bit.ly/uduteurespon. l'URespon] de la UDUTE | Per conèixer millor les prestacions de les sessions de MS Teams pots contactar-nos utilitzant [https://bit.ly/uduteurespon. l'URespon] de la UDUTE | ||
__FORÇATAULA__ | __FORÇATAULA__ |
Revisió del 12:03, 18 oct 2023
O365
Per utilitzar les trucades de MS Teams amb la màxima seguretat, i aprofitar totes les funcionalitats que ens ofereix, hem preparat un llistat amb els principals aspectes per tenir en compte.
Abans de la sessió
- Invita les persones que participaran a la sessió.
- Crea un espai de comunicació escrita abans de la sessió.
- Descarrega l’última versió del client d’escriptori de MS Teams (si fas servir el client en lloc de la versió del navegador).
- Assegura’t que tens una bona connexió a internet i que el micròfon i auriculars funcionen correctament. Es pot comprovar al client d’escriptori de MS Teams (Configuració / Dispositius / Fes una trucada de prova).
- Il·lumina’t bé la cara.
- Fes servir micròfon i auriculars externs.
- Assegura’t que coneixes bé i utilitzes els controls de seguretat que MS Teams ofereix durant la reunió. Per exemple, la sala d'espera.
- No habilitis la gravació per defecte.
- Habilita una sala d’espera.
- Habilita el xat només durant la reunió.
- Amb un nou grup, deixa un temps al principi de la sessió i un canal alternatiu (p.e. correu electrònic, fòrum d'aula Moodle) per gestionar incidències.
Durant la sessió
- Si cal, demana que les persones es reanomenin.
- Incentiva l’ús del xat de forma ordenada.
- Comunica la dinàmica de la sessió.
- Fes servir les eines interactives de MS Teams (xat, reaccions, sales per a grups petits, compartir...).
- Controla l’ús compartit de pantalla.
- A la part final d’una sessió gravada, ofereix uns minuts sense gravació perquè es pugui parlar amb més llibertat.
- “Finaliza” la sessió per a tothom.
Després de la sessió
- Cal saber gestionar l'accés a la gravació.
- Cal saber gestionar informes d'assitència.
- Especifica (prèviament) un espai per a la comunicació escrita posterior.
Per conèixer millor les prestacions de les sessions de MS Teams pots contactar-nos utilitzant l'URespon de la UDUTE