Accions

Opcions de configuració de la reunió amb MS Teams

De Recursos docents

Què són

Les opcions d'una reunió de MS Teams inclouen diverses qüestions que condicionen el desenvolupament de la sessió, entre elles els permisos que tindran els/les assistents.

Si la reunió s'ha programat des de MS Teams directament, es poden configurar en el moment de crear-la.

Si s'ha programat amb MS Outlook, cal tornar a entrar a la convocatòria per editar-les clicant Opcions de la reunió.

Opcions de configuració de la reunió de MS Teams des de l'Outlook

Es recomana consultar-les abans de començar la reunió per valorar si cal modificar-les, tot i que també es poden fer canvis durant la reunió.

Opcions de configuració de la reunió
  1. La sala d'espera de la reunió evita que els participants s'uneixin a una reunió fins que un organitzador, un co-organitzador o un moderador els admeti. Quan les persones són a la sala d'espera es notifica i poden triar quan admetre'ls a la reunió. En el desplegable podeu decidir qui pot evitar la sala d'espera. Consulteu les diferents opcions i recomanacions sobre aquest punt (Microsoft).
  2. Podeu permetre que qualsevol persona que s'uneixi a la reunió per telèfon pugui entrar sense passar per la sala d'espera.
  3. Podeu habilitar aquesta opció per fer un seguiment de qui s'uneix o surt de la reunió.
  4. És recomanable afegir co-organitzadors (màxim 10) per tenir més ajuda a l'hora d'administrar la reunió, la sala d'espera i les sales de sessió de subgrup. Primer cal haver-lo afegit com a assistent obligatori a la reunió. Els co-organitzadors tenen els mateixos privilegis que els organitzadors excepte administrar la gravació de la reunió i treure o modificar el rol de l'organitzador de la reunió. Cal tenir en compte que els usuaris externs no poden ser co-organitzadors i per poder administrar sales per a grups petits han de ser de la mateixa organització que l'organitzador de la reunió.
  5. Podeu limitar els rols dels assistents a la reunió perquè s'uneixin com a assistents o com a moderadors. Consulteu el detall dels rols en una reunió de MS Teams (Microsoft).
  6. Podeu deshabilitar que els assistents utilitzin el micròfon.
  7. Podeu deshabilitar que els assistents utilitzin la càmera.
  8. Podeu configurar que s’enregistri automàticament la sessió a l'obrir la reunió. La gravació es comparteix al xat de la reunió per defecte. Si es vol enregistrar però no es vol compartir cal que l’organitzador elimini els permisos a través del OneDrive.
  9. L'opció de permetre el xat de la reunió us permet decidir si els assistents poden utilitzar el xat de la reunió i si es pot utilitzar el xat un cop finalitzada la reunió.
Opcions de configuració de la reunió

10. Podeu habilitar un canal de comunicació específic i permetre que els assistents facin preguntes, publiquin respostes i publiquin de manera anònima durant una reunió. Aquest canal de comunicació pot ser moderat o no. Consulteu les diferents opcions i recomanacions sobre aquest punt (Microsoft).

11. Podeu deshabilitar les reaccions per als assistents de la reunió.

12. Podeu habilitar la interpretació lingüística i definir la llengua d’origen i la de destinació. Per afegir un intèrpret professional a la reunió que pugui traduir l'idioma de l'orador a l'instant cal haver-los afegit com a assistents obligatoris a la reunió.


Si programeu la reunió des del calendari Outlook podreu, a més, habilitar l'informe d'assistència de la reunió per veure detalls com el temps de connexió dels assistents o durada de la reunió, entre d'altres. Això us permetrà generar, veure i descarregar l'informe. En les reunions programades per MS Teams aquesta opció ve per defecte.