El seguiment de compleció d’activitats a Moodle: diferència entre les revisions
De Recursos docents
Cap resum de modificació |
Cap resum de modificació |
||
Línia 1: | Línia 1: | ||
{{Template:MoodleSeguiment}} | |||
''Aquest article és una contribució de Pere Quer. Gràcies, Pere!'' | ''Aquest article és una contribució de Pere Quer. Gràcies, Pere!'' |
Revisió del 13:14, 5 ago 2023
Aquest article és una contribució de Pere Quer. Gràcies, Pere!
Moodle permet incorporar a les aules virtuals eines per al seguiment de la compleció de les activitats per part dels estudiants.
El fet d’incloure aquestes eines a les aules virtuals és especialment interessant en ensenyaments semipresencial o en línia, ja que els estudiants no acostumen a seguir el curs a un ritme gaire uniforme ni homogeni. Però no solament en aquestes modalitats té sentit; en les presencials també. Les eines de seguiment de compleció ofereixen al professorat moltes facilitats per mantenir-se informat en tot moment del grau de seguiment de l’assignatura per part dels estudiants i donen als estudiants una referència clara de quin és el punt del curs en què es troben a cada moment.
Aquí es poden consultar quatre vídeos tutorials que expliquen les característiques i configuracions bàsiques per aplicar el seguiment de compleció:
- Seguiment de compleció a Moodle. Què és?
- Seguiment de compleció. Configuració.
- Seguiment de compleció. Bloc Progrés de la compleció.
- Seguiment de compleció. Altres opcions.
Per complementar els coneixements sobre aquest tema, recomanem aquests documents:
- Manual Moodle 4.1 para el profesor, del Gabinete de Tele-Educación de la Universidad Politécnica de Madrid (UPM)
- Course completion settings (moodle.org)
- Activity completion (moodle.org)