Accions

Tasca: diferència entre les revisions

De Recursos docents

Cap resum de modificació
Línia 15: Línia 15:


[[Fitxer:2025-02-05 12 05 34-Clipboard.png|cap|miniatura|435x435px]]
[[Fitxer:2025-02-05 12 05 34-Clipboard.png|cap|miniatura|435x435px]]


==== Paràmetres ====
==== Paràmetres ====
Posa un nom (1), una descripció (2), marca si aquesta descripció vols que estigui visible a la pàgina principal de l'aula (3) i si vols introduir unes instruccions per a l'activitat (4).
Posa un nom (1), una descripció (2), marca si aquesta descripció vols que estigui visible a la pàgina principal de l'aula (3) i si vols introduir unes instruccions per a l'activitat (4).
[[Fitxer:2025-02-07 12 45 57-Clipboard.png|cap|miniatura|535x535px]]
[[Fitxer:2025-02-07 12 45 57-Clipboard.png|cap|miniatura|535x535px]]


També tindrem l'opció d'afegir arxius i mostrar-los durant la tramesa.
També tindrem l'opció d'afegir arxius i mostrar-los durant la tramesa.
Línia 28: Línia 24:


==== Disponibilitat ====
==== Disponibilitat ====
1. Permet trameses des de: indicar a partir de quan volem que es puguin trametre els treballs.
1. Permet trameses des de: indicar a partir de quan volem que es puguin trametre els treballs.


Línia 58: Línia 51:




I tambè es podem permetre o no els comentaris intercalats (7)
I tambè es poden permetre o no els comentaris intercalats (7)


==== Paràmetres de la tramesa ====
==== Paràmetres de la tramesa ====
Línia 125: Línia 118:
- Mètode de qualificació (2)
- Mètode de qualificació (2)


'''Mètode de qualificació (2)'''
Mètode de qualificació (2)


qualificació senzilla
qualificació senzilla
Línia 135: Línia 128:




'''Categoria de qualificació (3)'''
Categoria de qualificació (3)


'''Qualificació per aprovar. (4)'''
Qualificació per aprovar. (4)


'''Trameses anònimes (5)'''
Trameses anònimes (5)


'''Oculta la identitat de qui qualifica els estudiants (6)'''
Oculta la identitat de qui qualifica els estudiants (6)


Utilitza el flux d'avaluació: Si s'habilita, les puntuacions passaran per una sèrie d'estats abans de ser publicades. Això permet qualificar en múltiples passades i publicar la nota de tots els estudiants a l'hora. (7)
Utilitza el flux d'avaluació: Si s'habilita, les puntuacions passaran per una sèrie d'estats abans de ser publicades. Això permet qualificar en múltiples passades i publicar la nota de tots els estudiants a l'hora. (7)
[[Fitxer:2025-02-07 13 41 35-Clipboard.png|cap|miniatura|463x463px]]
[[Fitxer:2025-02-07 13 41 35-Clipboard.png|cap|miniatura|463x463px]]




Línia 171: Línia 158:


[[Fitxer:2025-02-06 12 42 03-Clipboard.png|cap|miniatura|461x461px]]
[[Fitxer:2025-02-06 12 42 03-Clipboard.png|cap|miniatura|461x461px]]


==== Paràmetres comuns  de mòduls ====
==== Paràmetres comuns  de mòduls ====
'''Disponibilitat (1)'''
'''Disponibilitat (1)'''


Línia 185: Línia 165:


Mostra-ho a la pàgina del curs
Mostra-ho a la pàgina del curs


Amaga a la pàgina del curs: No disponible per als estudiants
Amaga a la pàgina del curs: No disponible per als estudiants


Fes disponible, però no ho mostris a la pàgina del curs
Fes disponible, però no ho mostris a la pàgina del curs
Línia 216: Línia 192:


Impedeix l'accés fins a una data o hora especificada. (1)
Impedeix l'accés fins a una data o hora especificada. (1)
 
Requeriment que els estudiants han de treure una nota entre dos paràmetres. (2)
 
Requeriment de que els estudiants han de treure una nota entre dos paràmetres. (2)
 
 
Controls basats en camps del perfil de l'estudiant. (3)
Controls basats en camps del perfil de l'estudiant. (3)


Addició d'un conjunt de restriccions imbricades per aplicar la lògica complexa (4)
Addició d'un conjunt de restriccions imbricades per aplicar la lògica complexa (4)[[Fitxer:2025-02-06 13 09 24-Clipboard.png|cap|miniatura]]
 
 
 
 
 
 
 
[[Fitxer:2025-02-06 13 09 24-Clipboard.png|cap|miniatura]]




Línia 255: Línia 219:


3. Configurar la recepció. Es podrà configurar que sigui qualsevol qualificació o qualsevol qualificació per aprovar.
3. Configurar la recepció. Es podrà configurar que sigui qualsevol qualificació o qualsevol qualificació per aprovar.
[[Fitxer:2025-02-07 10 25 58-Clipboard.png|cap|miniatura|426x426px]]
[[Fitxer:2025-02-07 10 25 58-Clipboard.png|cap|miniatura|426x426px]]


Línia 266: Línia 226:


[[Fitxer:2025-02-07 10 46 34-Clipboard.png|cap|miniatura|570x570px]]
[[Fitxer:2025-02-07 10 46 34-Clipboard.png|cap|miniatura|570x570px]]


==== Connector de prevenció de plagi d'Ouriginal ====
==== Connector de prevenció de plagi d'Ouriginal ====
Línia 275: Línia 233:
[[Fitxer:2025-02-07 10 54 28-Clipboard.png|cap|miniatura|487x487px]]
[[Fitxer:2025-02-07 10 54 28-Clipboard.png|cap|miniatura|487x487px]]


Quan haguem completat totes les opcions, haurem de seleccionar l'opció "Desa els canvis i visualitza" o "desa els canvis i torna al curs"
Quan hàgim completat totes les opcions, haurem de seleccionar l'opció "Desa els canvis i visualitza" o "desa els canvis i torna al curs"


*[https://youtu.be/Jc8En4A5SGI Com configurar l’activitat tasca]
*[https://youtu.be/Jc8En4A5SGI Com configurar l’activitat tasca]

Revisió del 09:39, 11 feb 2025

Què és

Tasca.png

L'activitat Tasca de Moodle permet fer un lliurament per part d'un estudiant (o un grup d'estudiants). Aquests poden trametre qualsevol contingut digital (fitxers), com ara documents de processador de textos, fulls de càlcul, imatges o clips d'àudio i vídeo. A més, la tasca pot requerir que els estudiants teclegin el text directament a l'editor de text a través de la tramesa en línia. També pot utilitzar-se per recordar als estudiants les activitats del «món real» que han de completar fora de línia, com ara obres d'art, i, per tant, que no requereixen la tramesa de cap tipus de contingut digital.

L'activitat Tasca genera un element de qualificació en el Qualificador que s'actualitza automàticament en posar la nota a la tasca.

Què podem fer

Amb l'edició de l'aula activada, clica el botó Afegeix una activitat o un recurs en la secció de l'aula on vulguis posar l'activitat Tasca.

2025-02-05 12 19 00-Clipboard.png


Tria l'activitat Tasca

2025-02-05 12 05 34-Clipboard.png

Paràmetres

Posa un nom (1), una descripció (2), marca si aquesta descripció vols que estigui visible a la pàgina principal de l'aula (3) i si vols introduir unes instruccions per a l'activitat (4).

2025-02-07 12 45 57-Clipboard.png

També tindrem l'opció d'afegir arxius i mostrar-los durant la tramesa.

2025-02-05 12 51 45-Clipboard.png

Disponibilitat

1. Permet trameses des de: indicar a partir de quan volem que es puguin trametre els treballs.

2. Data de venciment: data límit prevista per enviar els treballs.

3. Data límit: si aquesta opció si està activada, s'acceptaran lliuraments posteriors a la data de venciment.

4. Recorda'm abans de qualificar-ho: data de recordatori perquè en faci la qualificació.


2025-02-07 12 49 19-Clipboard.png


Tipus de tramesa

Es pot configurar com a tipus de tramesa (1) video Assignement (allotjat a Medial) (2), fitxers (3), portafolis Mahara (4) i/o text en línia (5).

2025-02-07 12 51 53-Clipboard.png

Es pot limitar la quantitat màxima de fitxers carregats (6), la seva mida (7) i el tipus de fitxers acceptat (8).

Tipus de Retroacció

Es pot configurar com a tipus de retroacció (1), comentaris de retroalimentació (2), un PDF amb comentaris (3), amb vídeo carregat des de Medial (4), amb un fitxer de retroalimentació (5) i un full de qualificació fora de línia (6).


2025-02-07 12 56 08-Clipboard.png


I tambè es poden permetre o no els comentaris intercalats (7)

Paràmetres de la tramesa

En aquest apartat podem configurar diferents apartats sobre la configuració de la tramesa.

Requereix que els estudiants facin clic al botó Tramet (1)

Requereix que els estudiants acceptin el compromís de tramesa (2)

Intents addicionals (3)

2025-02-07 13 14 04-Clipboard.png


Paràmetres de la tramesa en grup

Amb aquesta opció, permetrem que els alumnes entreguin els treballs en grup o no.

2025-02-06 10 20 36-Clipboard.png

Notificacions

Notifica les trameses a qui qualifica. (1)

Notifica el retard en les trameses a qui qualifica. (2)

Amb aquesta opció activada, els estudiants poden veure si han entregat un treball amb retard (3)

2025-02-07 13 17 20-Clipboard.png

Qualificació

Qualificació: Podem escollir entre: cap, escala, puntuació.

Cap:

Trameses anònimes (1)

Oculta la identitat de qui qualifica els estudiants (2)

Si s'habilita, les puntuacions passaran per una sèrie d'estats abans de ser publicades. Això permet qualificar en múltiples passades i publicar la nota de tots els estudiants a l'hora. (3)


2025-02-07 13 29 04-Clipboard.png


Escala:

Aquí podrem escollir el tipus d'escala que volem escollir (1):

0,1,2,3,4,5

0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

Alfabètica

Apte/No apte

Default competence scale (escala per defecte)

Formes de coneixement separades i connectades

Premi TFG/TFM - Mètode de qualificació (2)

Mètode de qualificació (2)

qualificació senzilla

guia de qualificació

rúbrica


Categoria de qualificació (3)

Qualificació per aprovar. (4)

Trameses anònimes (5)

Oculta la identitat de qui qualifica els estudiants (6)

Utilitza el flux d'avaluació: Si s'habilita, les puntuacions passaran per una sèrie d'estats abans de ser publicades. Això permet qualificar en múltiples passades i publicar la nota de tots els estudiants a l'hora. (7)

2025-02-07 13 41 35-Clipboard.png


Puntuació:

Puntuació màxima (1)

Mètode de qualificació: senzilla, guia de qualificació o rúbrica (2)

Categoria de qualificació: categoria del qualificador on es generarà l’element de qualificació on es publicarà la nota del fòrum. (3)

Qualificació per aprovar (4)

Trameses anònimes (5)

Oculta la identitat de qui qualifica els estudiants (6)

Utilitza el flux d'avaluació: Si s'habilita, les puntuacions passaran per una sèrie d'estats abans de ser publicades. Això permet qualificar en múltiples passades i publicar la nota de tots els estudiants a l'hora. (7)

2025-02-06 12 42 03-Clipboard.png

Paràmetres comuns de mòduls

Disponibilitat (1)


Mostra-ho a la pàgina del curs

Amaga a la pàgina del curs: No disponible per als estudiants

Fes disponible, però no ho mostris a la pàgina del curs

Número ID (2): Definir un número ID és una manera de poder identificar l'activitat i els recursos amb diverses finalitats, com per fer càlculs per fer qualificacions o crear informes personalitzats.

Imposa idioma (3)


Mode de grups. (4)

Sense grups

Grups separats

Grups visibles


2025-02-06 12 56 18-Clipboard.png


Restriccions d'accés

Impedeix l'accés fins a una data o hora especificada. (1) Requeriment que els estudiants han de treure una nota entre dos paràmetres. (2) Controls basats en camps del perfil de l'estudiant. (3)

Addició d'un conjunt de restriccions imbricades per aplicar la lògica complexa (4)

2025-02-06 13 09 24-Clipboard.png


Condicions de la compleció

Ara veurem les condicions de compleció.

2025-02-07 10 06 54-Clipboard.png

1: Que no hi hagi ninguna condició de compleció

2. Els estudiants han de marcar de forma manual l'activitat com a completada

2025-02-07 10 19 12-Clipboard.png

3. Afegeix requisits

Amb l'opció de "afegeix requisits" activada, s'obrirà un desplegable on podrem configurar algunes condicions:

  1. Mostrar l'activitat

2. Cal que els estudiants trametin quelcom per completar l'activitat

3. Configurar la recepció. Es podrà configurar que sigui qualsevol qualificació o qualsevol qualificació per aprovar.

2025-02-07 10 25 58-Clipboard.png

Etiquetes

Aquí podrem configurar les diferents etiquetes que hi vulguem introduir

2025-02-07 10 46 34-Clipboard.png

Connector de prevenció de plagi d'Ouriginal

Aquesta configuració serà per activar o no el detector de plagi Ouriginal. Original servirà per detectar i prevenir el plagi, independent de l'idioma.

2025-02-07 10 54 28-Clipboard.png

Quan hàgim completat totes les opcions, haurem de seleccionar l'opció "Desa els canvis i visualitza" o "desa els canvis i torna al curs"

Altres informacions i ajudes d'interès