Estudi de casos: diferència entre les revisions
De Recursos docents
(Es crea la pàgina amb «=== Què és === === Què hem de tenir en compte === === Altres informacions i ajudes d'interès ===».) |
Cap resum de modificació |
||
(Hi ha una revisió intermèdia del mateix usuari que no es mostren) | |||
Línia 1: | Línia 1: | ||
{{Template:ModelFormacio}} | |||
=== Què és === | === Què és === | ||
El mètode del cas és una tècnica d'aprenentatge basada en la participació activa, cooperativa i en el diàleg democràtic dels estudiants sobre una situació real en què s'analitza un problema específic, per tal d'arribar a una conceptualització experiencial i fer una cerca de solucions eficaces. L’objectiu del mètode de l’estudi de casos és comprendre en profunditat una situació en el seu context natural i complex. No pretén que l’estudiantat trobi la solució ideal, sinó que aprengui a resoldre situacions en equip, afavorir la percepció de la realitat, la reflexió personal, la capacitat d'anàlisi i l'assumpció de riscos. | |||
=== Què hem de tenir en compte === | === Què hem de tenir en compte === | ||
=== Altres informacions i ajudes d'interès === | === Altres informacions i ajudes d'interès === |
Revisió de 15:57, 1 ago 2023
Model de formació
- El model
- Conceptes
- Treball en grup
- Metodologies docents
Què és
El mètode del cas és una tècnica d'aprenentatge basada en la participació activa, cooperativa i en el diàleg democràtic dels estudiants sobre una situació real en què s'analitza un problema específic, per tal d'arribar a una conceptualització experiencial i fer una cerca de solucions eficaces. L’objectiu del mètode de l’estudi de casos és comprendre en profunditat una situació en el seu context natural i complex. No pretén que l’estudiantat trobi la solució ideal, sinó que aprengui a resoldre situacions en equip, afavorir la percepció de la realitat, la reflexió personal, la capacitat d'anàlisi i l'assumpció de riscos.