Aula invertida (flipped classroom): diferència entre les revisions
De Recursos docents
Cap resum de modificació |
Cap resum de modificació |
||
(Hi ha una revisió intermèdia del mateix usuari que no es mostren) | |||
Línia 1: | Línia 1: | ||
{{Template:ModelFormacio}} | |||
=== Què és === | === Què és === | ||
L’aula invertida (''flipped classroom'') no només incorpora noves eines i recursos a l’ensenyament, sinó també noves maneres de fer. Un vídeo, la lectura d’un article, d’un capítol d’un llibre, d’una entrada d’una pàgina web, … són tasques que l’estudiant pot fer autònomament “abans” de la classe. I a través d’una perspectiva d’aprenentatge col·laboratiu “durant” la classe posar en pràctica aquesta teoria amb la utilització de metodologies actives. L’aula invertida no només proposa els canvis en els temps dedicats a l’aprenentage autònom i al treball col·laboratiu, sinó també en el rol del professor, el rol de l’alumne, el plantejament dels continguts, i finalment, en la gestió de l’aula. | L’aula invertida (''flipped classroom'') no només incorpora noves eines i recursos a l’ensenyament, sinó també noves maneres de fer. Un vídeo, la lectura d’un article, d’un capítol d’un llibre, d’una entrada d’una pàgina web, … són tasques que l’estudiant pot fer autònomament “abans” de la classe. I a través d’una perspectiva d’aprenentatge col·laboratiu “durant” la classe posar en pràctica aquesta teoria amb la utilització de metodologies actives. L’aula invertida no només proposa els canvis en els temps dedicats a l’aprenentage autònom i al treball col·laboratiu, sinó també en el rol del professor, el rol de l’alumne, el plantejament dels continguts, i finalment, en la gestió de l’aula. |
Revisió de 15:57, 1 ago 2023
Model de formació
- El model
- Conceptes
- Treball en grup
- Metodologies docents
Què és
L’aula invertida (flipped classroom) no només incorpora noves eines i recursos a l’ensenyament, sinó també noves maneres de fer. Un vídeo, la lectura d’un article, d’un capítol d’un llibre, d’una entrada d’una pàgina web, … són tasques que l’estudiant pot fer autònomament “abans” de la classe. I a través d’una perspectiva d’aprenentatge col·laboratiu “durant” la classe posar en pràctica aquesta teoria amb la utilització de metodologies actives. L’aula invertida no només proposa els canvis en els temps dedicats a l’aprenentage autònom i al treball col·laboratiu, sinó també en el rol del professor, el rol de l’alumne, el plantejament dels continguts, i finalment, en la gestió de l’aula.