Simulació: diferència entre les revisions
De Recursos docents
Cap resum de modificació |
Cap resum de modificació |
||
Línia 1: | Línia 1: | ||
=== Què és === | |||
{{Template:ModelFormacio}} | {{Template:ModelFormacio}} | ||
La simulació és una metodologia docent que se centra en la importància de l’experiència. Té per objectiu generar experiències d’aprenentatge guiades a partir de replicar situacions rellevants del món real, d’una forma totalment interactiva. Aquesta metodologia pren l’alumnat i els professionals com a centre del procés d’ensenyament-aprenentatge, desenvolupant activitats en un entorn segur per entrenar procediments (habilitats tècniques), i habilitats de treball en equip, presa de decisions i pensament crític (habilitats no tècniques). | La simulació és una metodologia docent que se centra en la importància de l’experiència. Té per objectiu generar experiències d’aprenentatge guiades a partir de replicar situacions rellevants del món real, d’una forma totalment interactiva. Aquesta metodologia pren l’alumnat i els professionals com a centre del procés d’ensenyament-aprenentatge, desenvolupant activitats en un entorn segur per entrenar procediments (habilitats tècniques), i habilitats de treball en equip, presa de decisions i pensament crític (habilitats no tècniques). | ||
=== Què hem de tenir en compte === | |||
=== Altres informacions i ajudes d'interès === |
Revisió del 08:55, 23 gen 2025
Què és
Model de formació
- El model
- Conceptes
- Treball en grup
- Metodologies docents
La simulació és una metodologia docent que se centra en la importància de l’experiència. Té per objectiu generar experiències d’aprenentatge guiades a partir de replicar situacions rellevants del món real, d’una forma totalment interactiva. Aquesta metodologia pren l’alumnat i els professionals com a centre del procés d’ensenyament-aprenentatge, desenvolupant activitats en un entorn segur per entrenar procediments (habilitats tècniques), i habilitats de treball en equip, presa de decisions i pensament crític (habilitats no tècniques).