Accions

Simulació: diferència entre les revisions

De Recursos docents

(Es crea la pàgina amb «La simulació és una metodologia docent que se centra en la importància de l’experiència. Té per objectiu generar experiències d’aprenentatge guiades a partir...».)
 
Cap resum de modificació
 
Línia 1: Línia 1:
{{Template:ModelFormacio}}
La simulació és una metodologia docent que se centra en la importància de l’experiència. Té per objectiu generar experiències d’aprenentatge guiades a partir de replicar situacions rellevants del món real, d’una forma totalment interactiva. Aquesta metodologia pren l’alumnat i els professionals com a centre del procés d’ensenyament-aprenentatge, desenvolupant activitats en un entorn segur per entrenar procediments (habilitats tècniques), i habilitats de treball en equip, presa de decisions i pensament crític (habilitats no tècniques).
La simulació és una metodologia docent que se centra en la importància de l’experiència. Té per objectiu generar experiències d’aprenentatge guiades a partir de replicar situacions rellevants del món real, d’una forma totalment interactiva. Aquesta metodologia pren l’alumnat i els professionals com a centre del procés d’ensenyament-aprenentatge, desenvolupant activitats en un entorn segur per entrenar procediments (habilitats tècniques), i habilitats de treball en equip, presa de decisions i pensament crític (habilitats no tècniques).

Revisió de 15:57, 1 ago 2023

La simulació és una metodologia docent que se centra en la importància de l’experiència. Té per objectiu generar experiències d’aprenentatge guiades a partir de replicar situacions rellevants del món real, d’una forma totalment interactiva. Aquesta metodologia pren l’alumnat i els professionals com a centre del procés d’ensenyament-aprenentatge, desenvolupant activitats en un entorn segur per entrenar procediments (habilitats tècniques), i habilitats de treball en equip, presa de decisions i pensament crític (habilitats no tècniques).