Lliçó magistral: diferència entre les revisions
De Recursos docents
Cap resum de modificació |
Cap resum de modificació |
||
Línia 1: | Línia 1: | ||
{{Template:ModelFormacio}} | {{Template:ModelFormacio}} | ||
=== Què és === | === Què és === | ||
Es basa en la figura del docent com a transmissor de coneixements. És d'utilitat per a l'organització del coneixement, l'explicació de conceptes i teories i per oferir síntesi d'idees als estudiants. | |||
==== Quina es la seva finalitat ==== | |||
* Exposar/adquirir informació actualitzada i ben organitzada procedent de fonts diverses i de difícil accés a l'estudiant. | |||
* Facilitar la comprensió i l’aplicació dels procediments específics de l'assignatur | |||
* Elevar els nivells motivacionals dels estudiants cap a l'assignatura. | |||
=== Què hem de tenir en compte === | === Què hem de tenir en compte === | ||
=== Altres informacions i ajudes d'interès === | === Altres informacions i ajudes d'interès === | ||
Josep Capdeferro-UPF-2021 |
Revisió del 10:43, 22 gen 2025
Model de formació
- El model
- Conceptes
- Treball en grup
- Metodologies docents
Què és
Es basa en la figura del docent com a transmissor de coneixements. És d'utilitat per a l'organització del coneixement, l'explicació de conceptes i teories i per oferir síntesi d'idees als estudiants.
Quina es la seva finalitat
- Exposar/adquirir informació actualitzada i ben organitzada procedent de fonts diverses i de difícil accés a l'estudiant.
- Facilitar la comprensió i l’aplicació dels procediments específics de l'assignatur
- Elevar els nivells motivacionals dels estudiants cap a l'assignatura.
Què hem de tenir en compte
Altres informacions i ajudes d'interès
Josep Capdeferro-UPF-2021