Accions

Retroacció de la tasca: diferència entre les revisions

De Recursos docents

Línia 15: Línia 15:




Primer de tot, hem de saber de quina forma hi volem avaluar. Podra ser amb una rubrica  
 
Primer de tot, hem de saber de quina forma hi volem avaluar. Podra ser amb una rubrica, amb Comentaris de retroalimentació, PDF amb comentaris, MEDIAL Video Feedback, Fitxers de retroalimentació, Full de qualificació fora de línia. 
 
Per consultar mes informació sobre la rubrica, la seva configuració, i el seu funcionament, podeu consultar la pagina de recursos docents
 





Revisió del 09:22, 28 feb 2025

Què és

Captura de pantalla 2025-02-27 131527.png Quan els estudiants lliuren un treball a través d'una tasca de Moodle, el professorat pot fer la revisió d'aquest en la mateixa plataforma. Tant la valoració numèrica (que s'incorpora automàticament en el qualificador) com els comentaris/fitxers que pot enviar per cada treball és el que anomenem Retroacció.


Què podem fer

Fer una retroacció a una tasca es pot fer

Per començar a avaluar una tramesa, ens haurem de dirigir a ella a traves del Moodle.


Primer de tot, hem de saber de quina forma hi volem avaluar. Podra ser amb una rubrica, amb Comentaris de retroalimentació, PDF amb comentaris, MEDIAL Video Feedback, Fitxers de retroalimentació, Full de qualificació fora de línia.

Per consultar mes informació sobre la rubrica, la seva configuració, i el seu funcionament, podeu consultar la pagina de recursos docents




Com avaluar un lliurament en una tasca

Altres informacions i ajudes d'interès